Jumat, 22 Agustus 2014

Egy nagyon egyszerű

Szeretek tanácsadás. A barátaim néha kérdezd, hogyan, hogy patch fel a sziklás kapcsolatok valószínűleg a rossz döntéseket a részükről, vagy lehet, hogy gondolkodik a változó szakma. Itt van, amit csinál. Én egyenesen ülni és kancsal a szemem, csak egy kicsit, és úgy tesznek, mintha hallgatni, amit mondanak. Én hallgatni valójában, mert kapok az általános témája a vita nagyon is alkalmasak a tanácsadás. Aztán amikor végre befejezi részletezi az árnyalatok sajátos kérdés munkám megkezdődik.

A dolog, hogy én nagyon szeretem azt a fajta tanácsadói munkám során, hogy nincsenek igazi követelmények, kivéve, hogy az ügyfeleim kell kétségbeesett ahhoz, hogy jöjjön hozzám, és hallgatni. Gyakran beszélnek tantárgyból, melyek már nem élmény, sem a siker. Ez kétségtelenül miért gyakorlata tanácsadás szigorúan amatőr, és én valószínűleg nem lesz képes a takarmány magam a pénzügyi váratlan soha nem fogom látni.

Nem akarok beszélni megvetően bárkiről szakma, mert az első, én egy nagyon kedves srác, és azért is, mert én tényleg meg magam a megtorlás nem ismert védelem. Szóval, annak tekintetében, hogy internetes reklám konzultál, biztos vagyok benne, nagy emberek, akik valószínűleg nagyban hozzájárul az egyes cégek, valamint az általános gazdaság.

Én azonban, mint becsmérelni az igazán vicces, hogy egyes írt egy cikket tekintve internetes reklám tanácsadás, mint a beszélgetés témája. Miért? Egy nagyon egyszerű, és kétségtelenül jóindulatú, ok. Mert ő / ő mondja, hogy ahhoz, hogy egy, hogy legyen egy internetes hirdetési tanácsadó meg kell sikeresen legyőzni csak két akadályt. Gyorsan, azt mondom, amit ők. Szakmai tapasztalat reklám és internet tudás.

Mindegy, nem nagy ügy, igaz? Valószínűleg, de kapok irritált egy pár oka. Az első és kevésbé fontos az, hogy egy nagyon rossz kvázi tanácsadó vagyok sértett, hogy ez a személy minimalizálja az eszközöket és készségeket kell találni siker az üzleti tanácsadás. Másodszor, és ami még fontosabb, nem tetszik, hogy ez a személy kétségtelenül ragadozó a reményben, hogy az egyének szeretnének találni a karrier érdekében szakmai és személyes sikerek, hogy büszke lehet.

Éppen ezért az én üzleti tanácsadás virágzott, mint igen. Az ügyfelek (le és ki a barátok), tudják, hogy az egyetlen személyes nyereség, hogy kapok tőle az én saját élvezet a hallgatta a szomorú az életük, és is a lehetőséget, hogy nevetséges tanácsot abban a reményben, hogy azok követni . Úgy tűnik, gyerekes, de legalábbis nem vagyok vevő népek pénz és az önbecsülés sorra zsebemben.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar