Jumat, 22 Agustus 2014

ahol szeretek dobálják

Mikor jön le, hogy, Szeretem az internetet. Kellett, én már majdnem minden a dátumok is. Kivéve Farrah Kritzak, de ez volt 5. fokozat, és ő már régen eltűnt a 6.. A lényeg az, hogy vannak természetesen dolog, hogy találok frusztráló és néha egyszerűen nem ért egyet az interneten. Egyébként a dolog, hogy én nem értek egyet valószínűleg egészen más, mint a dolgok anyukám lelkész nem ért egyet. Talán.

Kapcsolat megszakítás irritáló és a hibákat, és a vírusok is nagyon zavaró. De én tényleg gondok vannak néhány reklám. Számomra ők egyszerű kellemetlenségek. Engem az foglalkoztat, azonban jön a hallás történeteket emberekről, akik elvesztették nagy pénzösszegeket miatt csalások és reklám megtévesztés. Zavaró számomra, a veszteség a pénz kifizetésének fedezésére szolgál, a gyógyszert néhány nyugdíjas.

Az én személyes jellegű, bár az egyik, ahol szeretek dobálják körül takaró vádakat, és bűnös ítéletet. Lehet, hogy ez téves. Az internet egyértelműen előírja, számtalan előnyt jelent a feneketlen emberek száma. A rendelkezésre és tájékoztatás van valami, amit egyszerűen nem ad ésszerű mérés. Együtt a fontosságát, hogy a rendelkezésére álló információk emberek képesek hozzáférni. Ez megtörtént viszonylag kis költséggel sok ember.

A tény az, hogy a reklám az egyik oka annak, hogy internet-hozzáférést kínál egy ilyen alacsony áron. Tehát, ellentétben a káromkodás minden internetes reklám, talán az jobb megoldás lenne, ha selejt ki azokat, amelyek a káros és problémás.

A nagy dolog az internet és az internetes reklám képes nyomon követni a kiindulási helyét és minden egyéb szempontból a használatát. Szóval, a rendszerek jöttek létre, hogy mérni és figyelembe internetes reklám hatékonyságát kellene, amely egyformán fontos, hogy felszámolják a problémás reklám forgalmazók. Ez egy jobb környezetet internetes felhasználók számára, ami viszont kedvez a törvényes hirdetők.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar