Jumat, 22 Agustus 2014

ában, kezdtem lefelé

Internetes honlapján reklám úgy tűnik, hogy a téma a nap. És azt gondoltam, hogy ahelyett, hogy figyelmen kívül hagyja ezt a tényt az értelmetlen személyes anekdota, adnék a nagyobb irodai nyomás és írni róla. Ideges vagyok, de itt vagyunk. Ó, várj, mielőtt kapok, hogy el akarok mondani neked, hogy miért. A része miért van, mert általában én vagyok egy kicsit cinikus. Amikor én kellene a kutatás néhány téma, és én, szoktam tölteni egy kis undor. Én nem hiszem, hogy ez a sorból, figyelembe véve, hogy a dolgokat olvastam.

De ma olvasok weboldal reklám volt, hogy ismerős árnyalatú epe mentés a torkomban, és gondolkodtam, hogy hogyan tudnám megfogalmazni az elkerülhetetlen irritáció, ami elkerülhetetlenül válnak teljes értékű őrület. És aztán, minden dolog, ez a szerző kezdett értelme. Annak ellenére, hogy ő beszél weboldal reklám, és én általában féle düh (jogos vagy nem ... talán nem), arról, hogy az adott témában, kezdtem lefelé,jual obat asam urat murah amit ez az ember mond. Tehát, hogy további késlekedés nélkül, azt gyorsan mondani, mit gondolok erről az egészről internetes honlapon reklám foglalkozik.

De én megteszem egy anekdota. De ez most fontos. Mi volt, hogy egy weboldal a cég dolgoztam együtt. Nem volt nagyon kevés pénzt, és az elsődleges anyagi támogatója volt a projekt nem túl érdekelt internetes reklám. Végül, meg volt győződve arról, hogy egy weboldal készült nekünk, de filléres alapon költségvetést. Jó volt, de nagyon alacsony költségvetés, és a tervező kaptunk pontosan ezt tette, design. A kis munka került be a közlekedési generáció aratta azonos mennyiségű válasz-egy kicsit. Nos, hogy az üzleti nemrég eladták a cég, amely már ismert, hogy összpontosítson feszülten a másik szempontjait internetes honlapon reklám. Mentek messzire a korábbi vállalkozások fejlesszék a helyszínen, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek, használja különböző kapcsolatokat, hogy az ügyfelek a helyszínen, stb stb én várom, hogy a figyelemre méltó haladást, hogy a cég, hogy az új látás hasznosításának internet technológia. Kívánok nekik a legjobb, de valószínűleg nem lesz szükség.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar